پاسخ پیامهای نیمه دوم فروردین ماه

خانم ساقی پرسیدند: یه سوال داشتم.من هر موقع مطالب س ک س ی میخونم یا فیلم نگاه میکنم یه کم خیس میشم میخواستم بدونم این خود ارزایی هستش؟
وقتی اینطوری میشم باید غسل کنم؟

پاسخ شما: خانومی این یعنی شما تحریک شدی نه اینکه ارضا شده باشی. مقاله ی علائم ارضا شدن در خانمها رو مطالعه کن. کاملا مشخص می شه وقتی ارضا بشی. این فقط علامت اینه که بدن شما تحریک شده عزیزم. در مورد غسل ، اگر بری دوش بگیری و غسل بگیری تا تمیز بشی فکر کنم بهتر باشه.

———————————————————————————

رها خانم پرسیدند: عزیزم کل سوالتو عمومی نکردم.

سوالام اینه كه به نظرتون من این جریان و بهش بگم یا نه؟؟؟
دومین سوالم اینه كه اگر من به خواستگارم از گذشتم نگم و بعد زندگیمون سر و كله ی اون پسره پیدا بشه من چیكار كنم؟؟؟؟چطور خوشبختیم رو حفظ كنم.

پاسخ شما: عزیزم اگر توی این سه سال تابحال باهات کاری نداشته احتمالش خیلی ضعیفه که بازم بخواد سروکله اش پیدا بشه. لزومی نمی بینم به همسرت چیزی از این موضوع بگی. خیلی از این داستان گذشته و حتی خود اون شخص هم الان چیزی رو که اون زمان گفته یادش نمیاد و احتمالا تا حالا یکی دیگه رو برای خودش پیدا کرده. تازه خوانوادت هم که پشتت هستند. پس محکم و قوی باش. اعتماد به نفس داشته باش. نمی خواد حرفی از این کار بچگانه بزنی. چیزی بوده که اتفاق افتاده. کار خاصی هم که به گفته ی خودت نکردی. به خدا توکل کن و زندگی جدیدت رو شروع کن.

——————————————————————————–

پاسخ دختر تنها: عزیزم برعکس علی آقا ، من امثال اینجور خانواده ها رو دیدم. اصلا هم  فکر نمی کنم با حرف زدن و اینجور چیزها حل بشه. فقط می تونم بگم تحمل کن و حرصشو نخور. ایشالله بالاخره اونها هم ازدواج می کنن و می رن سر خونه و زندگیشون. شما که ماشالله سنی نداری عزیزم. حداقل دست کم 6-7 سال دیگه دوران طلایی خواستگاران خوب رو داری. برای رد کردن اون خواستگارت هم حتماد لیل محکمی داشتن. پدر و مادرت هستن. خیر و صلاحت رو می خوان عزیزم. وقتی عمه خانومها برن قطعا شما می مونی که واسه دختر دسته گلشون ترتیب عروسی رو بدن. پس حرص نخور و درساتو بخون. اگر هم از یه خواستگاری خوشت اومد فقط توصیه می کنم  بهشون بگو  و اگر مخالف بودن دلیل مخالفتشون رو بدون. آخرش یا توجیح می شی و یا نمی شی ولی حداقل چراش رو می فهمی . مگه نه؟؟؟؟

—————————————————————————–

الناز خانم پرسیدند:
1- اگه کسی از عقب به صورت خوابیده س.ک.س داشته باشه طبیعییه که خون ریزی داشته باشه؟ اگر طبیعی نیست امکان داره ﭘردهﭘاره شده باشه؟
2- من تقریبا 2سال ﭘیش از جلو رابطه داشتم و 45 دقیقه بود و تویه این 2سال به هیچ عنوان رابطه نداشتم .ایا امکانش هست توی این 2سال ﭘردم ترمیم شده باشه مثله همه دخترایه معمولی؟
3- دوستم روشهایه مختلفه خیلی هات و ملو و خیلی س.ک.س.ی که خیلی حال بده بهشون رو بهم بگی ممنون میشم! و اینکه هنگامه س.ک.س. چه کارایی بکنه که دوسﭘسرش و خودش خیلی شهوتی بشن؟ یعنی مثلا ناز کنه؟ یا قلقلکش بده و اینا! لطفا راهنماییش کن!
4- میدونم کم کم دارم موختو میخورم! ولی اگه میشه بهم بگو چجوری دوسﭘسرمو طور کنم!
5- می خوام بدونم رﮋ لب یا لاک و لباس زیرایه چه رنگی و چه مدلی شهوت انگیزه؟ اهان راستی می خوام بدونم س.ک.س چقدرش یا چند وقت چند بار عشق میاره و باعثه دوری و … نمیشه؟

پاسخ شما: 1- رابطه از عقب هیچوقت باعث پاره شدن پرده نمی شه عزیزم. خونریزی طبیعی نیست و لطفا دیگه تکرارش نکن. در ضمن وقتی خون دیدی نباید هیچوقت ادامه بدی چون از اون راه انتقال بیماری و عفونت خیلی زیاده گلم. مواظب سلامت خودت باش.

2- نه عزیزم. این اتفاق نمی افته گلم. متاسفانه

3- پوزیشنها رو ببین. عزیزم این کارها رو باید خودت در لحظه متوجهشون بشی. اینها رو همه ی زنان دنیا بلدن. نگران نباش…

4- شرمنده . توی وبلاگمون از این کارا نمی کنیم. معلومه سن و سالت کمه. شما سر جات بشین و راه خودتو برو. نگران نباش. پسرا خودشون میان دنبالت.

5- معمولا رنگهای جیغ و پر رنگ بهترن. البته هز شخصی یه رنگی رو دوست داره  و شهوتیش می کنه. مهمتر از اون ست کردن و طراحی مدل لباس و …. هستش. هیچکدوم از اینها تعداد و معیار خاصی نداره گلم.

——————————————————————————-

آقا نیما پرسیدند: مدتی است که خواب و خوراک ندارم بطور اتفاقی به وبلاگ شما برخوردم که با خودم گفتم راز دلم رو بنویسم:
من 3 ماهه پیشبا دوست دخترم عشق بازی می کردم (البته از روی شلوار)برای اینکه مشکلی پیش نیاد اومدم میع پیش منی خودم رو خارج کنم وخشک کنم که اتفاقی قطره ای کوچک از اون ریخت روی شلوار دوستم زیر باسنش. الان خیلی نگرانم که نکنه باردار بشه. ممنون می شم اگه راهنماییم کنید…
شلوارشم راحتی بود زیرشم شورت پاش بود البته 2 ماه بعدم پریود شد ولی چون این ماه نشد من نگرانیم بیشتر شد.

پاسخ شما: هرگز از این راه بارداری اتفاق نمی افته. اصلا نگران نباش دوست گلم.

——————————————————————————–

آقای اهورا پرسیدند: سلام من و همسرم 2 سال كه ازدواج كردیم زمانی كه میخوام از پشت (م ق ع د ) با همسرم عمل د خو ل رو انجام بدم ال ت من نمیره توش چون دهانه ی م ق عد زنم خیلی تنگه چطور میشه یكم با ز ش كرد ایا ماده ای هست كه باز بشه من از كرم های بادم و روغن استفاده كردم اما نشد با انگشتم كه میخوام بازش كنم دردش میگیره چی كار باید بكنم.

پاسخ شما: شازده مق عد همه ی افراد تنگه و عضلات بسیار قویی داره. قبل از انجام این عمل پیشنوازی بسیار زیاد و بازی کردن با مق عد لازمه. اونم به مدت زیاد تا حسابی عضلات اون قسمت از خیر منقبض شدن اون قسمت بگذرن و باز بشه. از کرم برای چرب کردن استفاده کن. به همسرت آرامش بده و ریلکسش کن. ایشون هم یکم دست از ناز نازی بازی بردارن و کمی تحمل کنند. قطعا مقداری درد خواهد داشت. همکاری ایشون خیلی شرطه. شاید نمی خواد باهات از اونجا رابطه داشته باشه…. فقط همکاری و  تعامل و اعتماد به شریک جنس ی کارسازه. همین

—————————————————————————-

خانم س.س پرسیدند: من شنیدم اگه از قرص ضد بارداری استفاده بشه و مرد منی‌ش رو برای مدت طولانی تو بدن زن بریزه ممکنه رحم زن دچار مشکل بشه. این درسته؟

پاسخ شما: واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به حق چیزای نشنیده. همچین چیزی نیست دوست عزیز…. اتفاقا اگر منی داخل واژن ریخته نشه ، رحم زن دچار چسبدنگی رحم می شه. خداوند در خلقتش منی رو مکمل آفریده. اتفاقا کلی هم خاصیت داره. تابحال دیدی زنها بعد از ازدواج چاق می شن؟ دلیلش تقویت شدن با منی هستش… اون یه مکمل هورمونی هستش که از پوست و مو گرفته تا رحم و …. برای بدن مفیده….

—————————————————————————–

تینا خانم پرسیدند: من چند وقته که مقدار خون قائدگیم خیلی زیاد شده… خیلی خیلی زیاد… و اذیتم میکنه چون هرساعت مجبورم که نوار بهداشتیم رو عوض کنم وگرنه…!
در ضمن من کمی هم خود ارضایی دارم یعنی در حد مالش …
راستی!
دوران قائدگیم خیلی طولانیه…30 روزه با اختلاف دو سه روز …!
چی کار کنم؟
مراجعه به دکتر لازمه؟
اگه برم دکتر میفهمه خود ارضایی داشتم؟

پاسخ شما: برای زیاد بودن خونریزیت حتما باید به پزشک مراجعه کنی دوست عزیزم. باید معاینه بشی…. حتما هم برو و جدیش بگیر. تعجب می کنم نگران نشدوی و دکتر نرفتی . تو رو خدا به سلامتت بیشتر اهمیت بده خانومی…..

در مورد مدتش فکر نمی کنم مشکل خاصی باشه… ولی برای خونریزیت که رفتی این رو هم مطرح کن. احتمالا با هم در ارتباطند. تنظمیات بدنتون بهم ریخته. خود ارضایی شما اونقدرها زیاد و شدید نبوده که بتونه تاثیر آنچنانی بزاره. اما به هر حال دکتر امینه بیمارش هست و رازداره. در ضمن پزشکان براشون این چیزها عادیه و تحصیل کرده هستند و درک و شعور اینجور مسائل رو دارند و خانوم همسایه نیست که بخواد بره غیبتت رو بکنه و فقط برای درمان شما و حل مشکل شما اونجا نشسته. تازه فامیل و دوستاتون رو هم نمی شناسه که بره بهشون بگه و آبروتو ببره.

——————————————————————————

مهسا خانوم پرسیدند: من با نامزدم عشقبازی داشتم.
البته به ص.ک.س از جلو هم کشیده شد اما هنوز دخترم!
ولی اون می گه احتمالا باید جزو گروه هایی باشم که پرده ی بکارت حلقوی یا ارتجاعی دارن باشم
حالا 4روزه که پریئدم عقب افتاده !
دکتر نرفتم . نمی دونم در مراجعه باید چه جوری بخوام که بدونم پرده دارم یا نه ؟
خدایی نکرده حامله نیستم که؟

پاسخ شما: عزیزم اگر هنوز دختری که به احتمال زیاد و گفته ی خودت (اینجوری که بیان کردی) پس قطعا احتمال بارداری خیلی ضعیفه. یعنی قبل از عقد نرفتی معاینه و گواهی بگیری؟ از همینجا خواهشم از همه ی دخترایی که اینجا رو می خونن اینه که وقتی که می خوان عقد کنند حتما برن پیش ماما تا پردشونو معاینه کنه. هم اون برگه در آیند اگر مشکلی پیش بیاد ( خدای نکرده ، زبونم لال) به دردتون می خوره و هم  اینکه از نوع پردتون اطلاع پیدا می کنید و دکتر راهنماییتون می کنه تا در اولین مقاربت چجوری نزدیکی کنید تا کمتر درد بکشید و بیماری نگیرید. چیز خاصی نباید بگی. برو پیش ماما بگو عقد کردم و پردمو معاینه کن. همین.

——————————————————————————

آقای علی 64 پرسیدند: ببخشید ولی با خوندن این مقاله و دلیلی که برای انزال زودرس آوردین به نظرم خیلی غیر منطقی اومد و بیشتر در حد یه فرضیه به نظر میاد
چرا؟ چون در مورد انزال طبیعی که در خواب پیش میاد و خودتون هم توضیح دادین بیشتر به مغز فشار میاد چون در خواب نه از تحریک حواس پنجگانه خبری هست مثل حس بویایی ، شنوایی و بینایی و نه حس لامسه تمام کار رو مغز انجام میده اونم با دیدن رویا یا حرکت سریع چشم
پس به نظر میاد راه طبیعیش بیشتر باعث فشار اومدن به مغز و مشکل زودانزالی بشه نه؟
در حالی که فرد در هنگام خود ارضاعی میتونه با دیدن فیلم پورنو حس بینایی و شنواییشم به کار بندازه

پاسخ شما: علی آقا باید بدونی اگر خودارضایی برای بدن آقایون خوب بود خدا اونو در قرآن توصیه می کرد. پس لزومی نداره خودارضایی کنید . خود خداوند در خلقت مردان برای اینکه منی به سلامت آقایون صدمه نزنه کاری کرده که خود به خود دچار احتلام بشید و ارضا بشید تا منی در بدن شما گنداب نشه. حالا چه اصراری دارید که خودتون این کار رو بکنید……. در احتلام شبانه هر وقت بدنتون نیاز به دفع منی داشته باشه خود بخ خود اونو دفع می کنه اما در اینکار شما خودتون هر وقت بخواهید تنظیمش رو بهم می زنید و خودتون انجامش می دهید. کم کم هم لذت این کار باعث تکرار و اعتیاد می شه… شما می خوای برای خودارضایی مجوز بگیری با این حرفات دوست عزیز؟؟؟؟ عوارض خیلی زیادی داره دوست عزیز…

——————————————————————————–

سپیده خانم پرسیدند: منی چیه؟چه شكلی و رنگی هست؟ چه موقعهایی خارج میشه؟دخترها هم خروج منی دارن؟آیا تنها بعد از حارج شدن منی باید غسل كرد یا در مواقع دیگه هم غسل واجب هست؟ تنها با بغل كردن و بوسیدن هم منی خارج میشه؟

پاسخ شما: مایع سفید رنگی که از بدن افراد در زمان رسیدن به اوج میل جنسی و ارضا شدن از بدن خارج می شه. سفید و غلیظ و لغزنده. شبیه مخاط بینی ولی سفید رنگه…. خانمها خیلی کم  دچار این حالت می شن و اگر هم براشون اتفاق بیفته خیلی کم و مایع هم رقیق و شبیه آب هستش. که البته تقریبا افرادی که استثنا هستند اینطورند. بعد از خروج منی باید غسل کرد و مواقع دیگه نمی دونم منظورتون چیه؟؟؟ با بغل و بوس فکر نمی کنم. کمتر کسی با این کار ارضا می شه عزیزم.

——————————————————————————-

خانم ندا.ق پرسیدند: سلام من 23 سالمه سال اول دبیسرتان بودم که ص.ک.س از معقدداشتم که یک روز بعد از اتمام پریودم بود ولی بعدازچندساعت دیدم لباس زیرم لکه خون داشت خواستم بدونم پردم آسیب دیده یا مال پریودم بوده؟ولی پیش دانشگاهیم از معقد ص.ک.س داشتم اما هیچ علامتی ندیدم.البته آلت دوست پسرم از مهبلم در اومده بود

پاسخ شما: می دونم دوستان جواب دادند اما…… در مورد اولی نه عزیزم شما پردتون سالمه و فقط دچار جراحت در ناحیه ی مقعد شده بوده اید. توی این سن دنبال شرکت کردن توی کنکور باش خواهر گلم نه دنبال دوست پسر و س.ک.ص و این حرفها…. دانشگاه قبول شو بعد هر چقدر خواستی دوست پسر بگیر. تمرکزتو از این چیزها دور کن عزیزم…. چرا کاری می کنی که بعدا پشیمون بشی؟؟؟ اگر پردت آسیب دیده باشه می خوای چیکار کنی؟؟؟؟ یه عمر پشیمونی خوبه؟؟؟؟؟؟ عمرا اون دوست پسرت باهات ازدواج نمی کنه….. چه بسیار دخترها که اینجوری شانس ازدواج رو از دست دادند. چه دختره اکه افسرده شدند… چه دخترها که خودکشی کردند……… به خاطر تهدید یه آدم سوء استفاده گر خودتو دادی دستش؟؟؟؟ هرگز همچین کاری نخواهد کرد…. اگه خیلی ادعای افشای حقیقت داره همراه خودت بیاد به پدرت بگه… مطمئن باش پدرت اول اونو می کشه …. خطر اول اونو تهدید می کنه…. تو باید تهدیدش کنی نه اون. هیچ غلطی نمی تونه بکنه و فقط برای استفاده ی خودش دوباره و دوباره این حرفها رو زده…. محکم باش… زیر بار حرف زور به هیچ قیمتی نرو…. هیچی دیگه… فردا هم می ره هفت هشت نفر رو میاره بیان سراغت و ترتیبتو بدن ( ببخشید بی ادبیه ولی این کار امکانش هست) بز دل نباش. اجازه ی سوء استفاده رو بهش نده. خواهش می کنم جلوی این کار رو بگیر دوست عزیزم…

——————————————————————————-

آقا شاهین پرسیدند: من بیضه راستم مادرزادی نداشتم و الان میخوام ازدواج كنم آیا همسر من بچه دار میشه .به نامزدم نگفتم آیا ممكنه وقتی ببینه ناراحت بشه چه كار كنم

پاسخ شما: بله. خیلی از افرار با یک بیضه هستند که بچه دار هم می شوند. خیالتون راحت باشه. ولی دکتر می تونه با تست از منی شما بهتون دقیقا بگه که درست فکر می کنید یا خیر……  توصیه می کنم این موضوع رو با نامزدتون مطرح کنید. ممکنه خوشش نیاد. مهمه….

—————————————————————————-

خانم Ashat پرسیدند: من حدود یک و ماه و نیم هست که قرص سیپروترون کامپاند استفاده می کنم برای تنظیم پریودیم البته با تجویز پزشک . تو دوره ای که دارو می خورم خیلی افسرده و عصبی هستم و مرتب اشک می ریزم نمی دونم به خاطر این دارو ست این علائم یا نه ؟ بعدشم احساس می کنم موهای بدنم خیلی نرم و نازک شدن اینم فک کنم به خاطر داروست نه ؟ و لطف کنید یه مارک نوار بهداشتی ضد حساسیت بهم معرفی کنید

پاسخ شما: عوارض‌ جانبی‌: بدنبال‌ مصرف‌ دارو عوارضی‌ مانند تهوع‌، استفراغ‌، سردرد،درد و سفتی‌ پستان‌ها، تغییراتی‌ در وزن‌بدن‌، تغییراتی‌ در میل‌ جنسی‌، افسردگی‌،كلوآسما، زیادی‌ فشار خون‌، تحریك‌لنزهای‌ تماسی‌، اختلال‌ عملكرد كبد،تومورهای‌ كبدی‌، كاهش‌ حجم‌ خون‌قاعدگی‌ و لكه‌بینی‌ در اوایل‌ سیكل‌ قاعدگی‌گزارش‌ شده‌ است‌.

عزیزم من مارک خاصی رو معرفی نمی کنم. توصیم اینه از مدلهای مسافرتی استفاده کنی که بسته بندی شده هستند. ضد حساسیت بودنش هم روی بسته قید شده.

——————————————————————————–

آقا وفا پرسیدند: من پسری 23 ساله هستم از 16 17 سالگی به طور مرتب خود ارضایی میکنم میخواستم بدونم ازمایشی به اسم اسپرمو گرافی کجا میگیرن؟ ایا میشه فهمید که من عقیم شدم یا نه؟

پاسخ شما: برادر عزیز حتما به اورولوژیست مراجعه کن. اونجا خودشون برات تجویز می کنند کجا بری و چه آزمایشی بدی. خواهش می کنم برای خودت و سلامتیت و اعصابت بیشتر ارزش قائل بشو. حتما به دکتر مراجعه کن لطفا

—————————————————————————–

خانم ساحل پرسیدند: من 24 سالمه و قد و وزنم هم متناسبه
مشکلم اینه که برعکس بدنم صورتم استخونی هستش و با ورزش و رژیمی که میخام بگیرم بدتر میشه
شما راهی رو سراغ دارید برای چاقی صورت؟
آیا کرم های چاق کننده صورت ضرری ندارند؟ دارویی …چه میدونم هر چیزی که باعث چاقی صورت بشه وجود داره؟

پاسخ شما: برای چاق کردن صورت راه حل اختصاصی وجود ندارد . البته بازهم مثل همیشه 198 محصول چاق کننده صورت وجود دارد که یا موثر نیستند یا اثر جزئیشان موقتی هست .
فریب تبلیغات رو نخورید و پولتون رو هدر ندید
کرم حلزون و مارمولک ، کرم گونه گذار !! ، کرم بوتاکس و … اینا اغلب تبلیغات گمراه کننده ای بیش نیستند . از اونجایی که چاقی و لاغری صورت بیشتر تابع وراثت و استخوانبندی هست لذا برای چاق تر شدن صورت 3 راه بیشتر نیست

1- رژیم پر کالری و ورزش . در این حالت شما ضمن اینکه وزنتون کمی بالا میره اما چربی خاصی اضافه نمی کنید . این روش بیشتر بدرد کسانی می خورد که قبلا صورت پری داشته اند و حالا بدلیل کاهش وزن صورتشون لاغر شده . در این بین مصرف برخی مکمل ها مثل مخمر آبجو به سوخت و ساز بهتر بدن و اشتها کمک می کنه اما تاثیر موضعی و عجیب و غریب ندارد

2- گاهی به هزار و یک دلیل پزشک ترجیح میده به جراحی های زیبایی متوسل بشه و با تزریق ژل و بوتاکس و چربی صورت رو پر کنه . بنظر من این کارا فقط باید وقتی صورت بگیره که واقعا صورت از فرط لاغری بدشکل شده باشه والا بخاطر یک حس شخصی و احیانا حساسیت های بی مورد نباید خودتون رو درگیر این جراحی کنید

3- روش دم دست این کار استفاده از تکنیک های آرایش و میکاپ هست که با استفاده از سایه ها میشه صورت رو پرتر نشون داد . شرمنده در این زمینه اطلاع خاصی ندارم اما حتما خودتون به تجربه دیدید که بعضی از آرایش ها چقدر در پر تر و یا لاغرتر نشان دادن صورت موثر هست .

در کل مثل همیشه معتقدم خودتون رو همینجوری که هستید دوست بدارید
و خیلی روی این مسائل حساس نباشید .

—————————————————————————–

نیلوفر خانم پرسیدند: یه مامایی به من گفته بود که قسمتهایی که غدد زیادم مثل کشاله ی ران زیر بقل آلت تناسلی…. رو نباید موم بندازی چون ممکنه تحریک بشنو مشکل پیش بیاد.
حالا درست گفته؟

پاسخ شما: نیلوی عزیزم باید بگم  چیزهایی مثل موم و دستگاه اپیلاسیون به دلیل کشیدن و تحریک عدد لنفاوی زیر بغل و جاهایی از این قبیل باعث تحریک این غدد و سرطان پوست می شن. نمی گم قطعا این بیماری رو می گیرید و یا چیزهای دیگر…. اما توصیه می کنم به دلیل خوب بودن این ابزارها از روشهای ترکیبی استفاده کنید. استفاده ی مداوم از موم در ضمن باعث تیرگی رنگ پوست می شه به مرور زمان. توصیم اینه یکی در میان از این روشها استفاده کنید تا پوستتون خراب نشه.

—————————————————————————–

زهرا خانم پرسیدند: ازتون 2تاسوال داشتم.یکی اینکه من خیلی زودتحریک میشم.اینقدزودکه ممکنه باشنیدن یه حرف س ک س ی کمی خیس بشم.آیااین همون منی هست؟وآیامن مشکل دارم؟وبعدهاممکنه تورابطه س ک س من مشکل ایجادکنه؟
دوم اینکه من سینه هام کمی کوچیکه.واین منونگران کرده.آیااین باعث میشه همسرم بعدهاازمن لذت کافی نبره؟

پاسخ شما: 1- نه گلم. این منی نیست. شما فقط تحریک می شی و این عادیه… نه . هیچ مشکلی در آینده برات پیش نمیاد عزیزم. 2- گل من این حرفها چیه؟؟؟ وقتی کسی میاد خواستگاری شما رو می بینه و بعد باهاتون ازدواج می کنه. خیلی از آقایون هم سینه کوچیک و جمع و جور دوست دارند. اعتماد به نفس داشته باش لطفا…

25 Responses to پاسخ پیامهای نیمه دوم فروردین ماه

  1. مهران می‌گه:

    دوست عزيز جواب سوال علي 64 كاملا غلطه
    بنده پزشك هستم
    خود ارزايي ظرري براي بدن نداره
    ربط دادن اين مسائل به مسائل مذهبي كاري كاملا اشتباهه
    علم مذهب رو تاييد نميكنه

    • آرش می‌گه:

      دوست عزيز
      پزشکان زيادي اذعان داشتند که اين عمل براي بدن ضررهاي بسياري داره.با اين وجود نظر شما هم قابل احترام هستش

    • نيلوفر می‌گه:

      پست بعدی رو مطالعه کنید. امیدوارم پاسخی به تمام سوالات باشه. این مقاله گلچینی از چند مقاله ی معتبر در این مورد هست.

    • محمد0 می‌گه:

      دکتر مهران عزیزم
      پاسخ نیلوفر خانوم 100 درصد صحیحه .
      چون اتفاقا هم علم هم دین هم تجربه بشری همشو ثابت کرده . علم اینطرفو قبول ندارید میتونید منابع پزشکان اونطرفیو ببینید . مضرات استمناء به تجربه ثابت شده . تنها عده کمی از پزشکان هستند که غلط بودن استمناء رو قبول ندارند که حتی همونها هم مضر بودن معتاد شدن بهش و اینکه اعتیاد بهش اجتناب ناپذیره قبول دارند . استمنا اگر هیچ ضرر جسمی نداشته باشه ( که احدی نمیتونه همچین چیزیو ثابت کنه ، چون شما که پزشک هستید میدونید بدن موقع دفع منی مقادیر زیادی از مواد مغذی اعم از مواد معدنی و….. رو از دست میده و بی حالی و بی رمقی عضلانی نتیجه همینه . از طرفی استمنا عملی هست که خیلی زود پسر یا دخترو به افراط تو این عمل میکشونه و اختیارشو سلب میکنه . یکی دوسال خودشو کنترل میکنه مثلا روزی یه بار ، یکی 5 سال یکی …… ولی بالاخره آخرش همه میرسن به روزی چند بار خود ارضایی . عواقب روانیشو که دیگه میتونید پیش هر کدوم از همکاران روانشناس جویا بشید دقیق ، که چقدر دچار افسردگی های حاد و… شدن . ) همین که اختیارو از ادم سلب میکنه بعد یه مدت و اعتماد به نفسو شدیدا ضعیف میکنه ( بخاطر اقدام به ترک مکرر و شکست پی در پی قبلا مفصل دربارش نوشتم ) کافیه که این عمل منع بشه عقلا . حالا منع شرعیو پزشکی بماند . من از نیلوفر خانوم اتفاقا تشکر میکنم بخاطر اینکه جوابو بر اساس خلقت انسان دادند نه علم پزشکی . شما که پزشک هستید باید خیلی بیشتر به ظرایف خلقت پی برده باشید ، اینهمه نظمو حکمت تو تمام هستی ، تو بدن انسان کافی نیست که باور کنیم همون خدایی که خالق اینهمه نظمو دقته ، همون مارو نهی کرده از این کار. یه سازنده لوازم برقی روش میزنه ولتاژ استفادش چیه و طریقه استفادش ، به نظرت مهران عزیزم خدایی که بدن ما و روحو روان مارو خلق کرده اندازه اون تولید کننده نباید مارو راهنمایی کنه ؟!!! جمله نیلوفر خانوم عین حقیقته که اگه استمنا مفید بود برای ما حتما خدا توصیه میکرد همه انجام بدن . خدا بخیل نیست ، خدا مهربونه . اینهمه نعمت به ما داده که استفاده کنیم . شهوت هم یه نعمت بزرگه ولی راهشو تعیین کرده . اگه راهش استمناء بود و مفید بود برامون جسما و روحا حتما تاکید میکرد که بکنید اینکارو . علم هرچی بیشتر بشه تو هر زمینه ای ( خصوصا علومی مثل فیزیک و شیمی پزشکی و…. ) شگفتیهای آفرینش باید بیشتر برای انسان نمایان بشه عزیزم و بیشتر باید سر تعظیم فرود بیاری پیش خالق بی همتا . و شکر کنی که میشناسیش . نه اینکه علمو از دین جدا بدونی . پیشرفت علم امروز خصوصا پزشکی مدیون دینه که اکیدا سفارش به علم آموزی و کشف قوانین و رازهای آفرینش کرده از بدن انسان تا کهکشانها و اعماق دریاها . علم امروز مدیون زحمات دانشمندان صدر اسلامه که دنبال کار دانشمندان یونان باستانو گرفتن و جهش دادن به علوم . ( نه ، به گذشته افتخاز میکنم ولی میدونم امروز کم کاری کردیم . منظورم این نیست مدام به گذشته افتخار کنیم و الان …. ) حرفای منو قبول نداری. یه تلفن بزن سروش سیما بگو فیلم مستند میراث محمد که ساخته یه گروه دانشجویی از لندنه ببین حتما . البته اون به بخشی از کسترش علوم در صدر اسلام پرداخته ولی متاسفانه ما کم نداریم که تا دیگران ازمون تعریف نکنن باور نمیکنیم چقدر تاریخ بزرگی داریم هم تاریخ دینی هم تاریخ سرزمینی . روزی که یکی خورشید میپرستید و یکی بت ما به خالق هستی معتقد بودیم ، ما همیشه یکتا پرست بودیم .
      نیلوفر خوب همه مون ازت واقعا ممنونم .

  2. خلیل می‌گه:

    سلام
    اقا مهران
    علم مذهب رو تایید نمیکنه……….hehe
    حالا شما خیلی عالمی؟
    دکتری یعنی اخر انسانیتی؟
    منم خیلی بی اطلاع نیستم……..خودت میدونی که اعضای در بدن ما و سایر موجودات وجود داره که هنوز نقششون درست مشخص نیست…….
    همه میدونن که علم بشر همیشه ناقصه و رو به تکامله….
    بطلمیوس و دیگران هم فک میکردن حرفاشون کاملا درسته مث شما….
    اما امروزه حرفاشون خنده داره….
    ایندگان هم به علم ناچیز ما میخندن….
    اما چیزی که خنده دار تره غرور ما به این علمه….
    چقدر فیزیک میدونی……نسبیت چقدر با قران سازگاره….ادم هوش از سرش میپره……
    انسان که فقط همین جسم نیست…..
    تازه مضرات خود ارضایی که کاملا واضحه….خوئشونم میدونن…….
    چرا ربطش به مسائل مذهبی درست نیست؟چرا؟
    دین ما برای همه چیز راهکار داره….حتی ص.ک.س…..و من از نویسندگان این وبلاگ گلایه دارم که چرا مستبحات-محرمات و… رو در مورد ص.ک.س مطرخ نمیکنن تا همه مون انگشت به دهن بمونیم……

  3. کامبیز می‌گه:

    سلام
    من نیمه دوم فروردین یه سوال پرسیده بودم ولی جواب ندادید گفتید که سوالمو تکرار کنم، چشم:
    منو همسرم چند ماهه که با هم عقد کردیم ولی تصمیم گرفتیم تا بعد از عروسیمون با هم ص.ک.ص. نداشته باشیم، ولی بعضی وقتها من با دست کلیتوریس اونو تحریک میکنم، حالا مشکلی که داریم اینه که خانمم نمیدونه که کی به اوج لذت میرسه یعنی نمیدونه آیا لذتی که از این کار من میبره همون اوج لذتشه یا نه چون تا حالا ص.ک.س نداشته که بدونه اوجش کجاست. حالا اینکه ما دنبال اوج لذتیم برا اینه که میخایم بدونیم بعد از اینکار آیا غسل به همسرم واجب میشه یا نه؟ از چند نفر روحانی پرسیدیم همشون میگن اگه به اوج لذت برسه غسل میخاد حالا وقتی خانومم ندونه که اوج لذتش کجاست ما نمیدونیم تکلیفمون چیه؟؟؟!!! ممنون میشم اگه در این مورد اطلاعی دارید بهمون کمک کنید، در ضمن وقتی من با دست اینکارو میکنم متوجه میشم که همسرم لذت میبره و بعضی وقتها هم لبخند میزنه، اینو گفتم شاید برای جواب شما مفید باشه.
    بازم از مطالب جالب و آموزنده سایتتون ازتون تشکر میکنم

  4. مریم می‌گه:

    سلام نیلوفر جان یه سوالی داشتم از خدمتتون ما خانوما زیاد میریم چک آپ زنان اما آقایون تا به مشکلی بر نخورن معمولا نمیرن حتی بعضیهاشون به مشکلم بر میخورن و نمیرن میخواستم بدونم علائم عفونت در آقایون چیه ؟ بعد آقایون چطور میتونن نظافتشون رو رعایت کنن که دچار عفونت نشن ؟ یه سواله دیگه ای هم در مورد خودم داشتم من هر باری که میرم پهلو پزشک میگن عفونت داری گاهی اوقات هم که میگن زخم هم داری ایندفعه که رفته بودم گفتن کیست هم دارم حالا میخواستم بدونم با اینهمه موارد من نه دردی دارم نه سوزشی دارم نه ترشحات غیر عادی و زیادی دارم چطور میتونم اینطوری باشم . سوال اصلیم اینه که علائم کیست چیه آیا درد داره یا نداره ؟ ممنون نیلوفر عزیز خواهشا جواب سوالامو بدین دفعه قبل تو فروردین ماه جواب سوالمو فراموش کردین
    ———————————————————————————
    پاسخ شما: عزیزم آقایون به دلیل بسته بودن سیستم آلت جنسیشون خیلی کم و سخت دچار عفونت می شن. شما هم که زیاد عفونت می گیری یکی از دلایلش رعایت نکردن بهداشت می تونه باشه. ( گفتم یکی از دلایل نه اکیدا دلیل اصلی) و در کل زمینه ی بیماری رو پیدا کردی و برای همین زود به زود بیمار می شی عزیزم. بیشتر به خودت توجه کن لطفا و داروهات رو منظم و مرتب مصرف کن تا کاملا درمان بشی. در مورد کیست تخمدان هم قبلا مقاله گذاشتیم:

    http://www.zananegi.mihanblog.com/post/128

  5. سارينا می‌گه:

    سلام,راستش من2-3 روزي ميشه كه كناره هاي آلت تناسليم خيلي قرمز شده و پوست انداخته(خشكي شديد) حتي موقع نشستنم اذيت ميشم,علتش چيه؟البته از پماد «اكسيد دوزنگ»استفاده كردم خيلي بهتر شده,اما ميترسم كه نكنه عفونت باشه(20 سالمه و مجردم)!
    1سوال ديگه هم داشتم اين كه ميگن» افتادگي رحم»,بر اثر چي اينجوري ميشه؟يعني مثلا با خود ارضايي هم ممكنه افتادگي رحم اتفاق بيفته؟براي پيشگيري و يا درمانش چه راهكارهايي هست؟ممنوم كه جواب ميديد!

  6. memol می‌گه:

    سلام ممنون از اطلاعاتی که میدین.من یه سوال داشتم اینکه : آیا وقتی که از قرص های ضد بارداری استفاده بشه و منی داخل بدن بریزه بازم احتمال حاملگی هست؟( با بقیه روشهای ضد بارداری چطور؟منظورم اینه که چه راحتی مطمئن تره)

  7. sudeh می‌گه:

    سلام من تازه با این سایت آشنا شدم یه خسته نباشید حسابی به نویسندگانش .مطالب خیلی آموزنده ای دارین . من نفهمیدم سوالم رو باید کجا مطرح کنم؟ راهنمایی می کنید
    ———————————————
    همینجا سوده جان ، به صورت نظر

  8. sudeh می‌گه:

    بعضی سوالها همین جاست منم همین جا می پرسم .
    1.من 25 سالمه تازه ازدواج کردم و دوران عقد رو سپری میکنم.احساس می کنم همسرم از لحاظ جنسی به قول امروزی ها خیلی هات(گرم) باشه. همین طوری خیلی متین و موقر و خیلی با احترام باهام رفتار میکنه در موردش هم که صحبت میکنیم خیلی صبور صحبت میکنه ولی من خیلی می ترسم به قول مقاله خودتون شیرجه ای باشه.خیلی بهش علاقه دارم و نمی خوام ناراحتش کنم نمی دونم مقاله ای در این رابطه هست من بدم بخونه مقاله پیش نوازی و ماساژ رودادم بخونه(می خوام یه مقاله باشه که از ته دل متاقعدش کنه باید مراقب باشه علاوه بر مسئله لذت من درد هم وجود داره )نمی خوام خودم بگم که فکر کنه بهش بگم چیزی نمیدونی به خصوص که من یه دختر نازک نارنجی برای همه جا افتادم و می ترسم این تاثیر گزار باشه و دقت نکنه.شاید لازم باشه بگم که تا الان سکس نداشتیم در حد بوس و نوازش بوده و همیشه برای انجام هر کاری برای بار اول اجازه میگیره و من از این کارش واقعا خوشم می یاد.حرارتش توی بوسیدن و نوازش خیلی زیاده به حدی که سینه هام درد می گیره منم بدم نمی یاد ولی از درد سکسش می ترسم .خودش بهم گفته هر وقت اذیت میشی منو متوجه کن ولی یکبار که اینکارو کردم احساس کردم خیلی خورد تو ذوقش چون به خاطر من دیگه ادامه نداد ولی نیازش هنوز تموم نشده بود ولی اون هیچوقت از شدت نوازش های من اعتراض نمی کنه با اینکه یکبار خودم فهمیدم دردش اومد.
    2.حالت های سکس رو که تو سایت گذاشتین دونه به دونه دیدیم از من خواسته هر کدوم رو که دوست ندارم بگم من اصلا حاضر نیستم سکس مقعد داشته باشم اونم پذیرفته از سکس های دهانی خوشم نیومد البته دوستم می گه الان این طوریه نمی دونم مقعدی رو پذیرفته همین حالا بگم از دهانی هم خوشم نمی یاد یا نه
    3.همسرم ناحیه تناسلی من رو فقط نوازش می کنه و من خیلی لذت می برم دوستام می گن این برای من بده چون خانمها نوازش رو از دخول بیشتر دوست دارن و بعدا برام سخته که دخول داشته باشم و باید همین حالا سکس کامل هم داشته باشم من هم آلت و بیضه های همسرم رو فقط نوازش می کنم و ماساژ می دم در حدی که آلتش کاملا شق و سفت می شه دوستام این رو هم میگن بده و بهش فشار می یادو اون اذیت مبشه چون من تحریکش می کنم آلتش راست میشه ولی من سکس نمی کنم البته من از لبخندش فکر می کنم احساس رضایت داره ولی می ترسم به خاطر من چیزی نگه چون بعدش یه خورده شیرجه ای میشه و شور و حرارتش چند برابر می شه.می خوام اذیت نشه(من توی رختخواب بدون لباس می خوابم فکر می کنید اگر لباس بپوشم کمتر بهش فشار می یاد البته خودش اسرار داره و وقتی می خواد شورت و سوتینم رو هم در میاره و کلا بهم گفته تا هر وقت که من بخوام اون سکس نمی کنه ولی همیشه باید در اختیارش باشم ولی با مامانم که مطرح کردم معتقد اگر نمی خوام سکس کنم این چیزها فقط بهش فشار می یاره)

  9. الناز می‌گه:

    سلام من 27 سالمه و 5 ماهه که نامزد کردم 2 هفته پیش با نامزدم رابطه جنسی برقرار کردم برای اولین بار درد خیلی زیادی داشتم فکر کردم بار اوله ولی دفعه بعد هم همون درد رو داشتم و بعدش تا چند ساعتی باید استراحت کنم.نامزدم به تلمبه زدن خیلی علاقه داره و من در همین مرحله خیلی درد دارم اشکال از منه یا نامزدم .من با تلمبه زدن آرومش هم درد دارم به حدی که سکس رو متوقف می کنیم.ممکنه از اختلاف سایزی که داریم باشه.من 54 کیلو هستم و ظریف ونامزدم 90 کیلو و هیکلی خیلی هم مراقبه یواش کارو انجام بده ولی بی فایدست.درد به حدی هست که بعدش که می خواد با انگشت منو ارضا کنه بازهم نمی تونم تحمل کنم.نوع پرده هم مشکلی نداشته معمولی بودم به بی حسی حساسیت دادم و ژل هم خوبه فقط برای داخل شدن آلتش موقع حرکتش دردم خیلی زیاد می شه

  10. مریم می‌گه:

    سلام ممنون می شم سوالم رو جواب بدین .من و شوهرم حالت شماره شش رو توی مقاله حرکات جنسی امتحان کردیم.من خیلی خوشم اومد وکامل ارضا شدم حتی میتونم بگم بهتر از همه روشهای قبلیمون و فشار داخل کردن و بیرون کشیدن آلت شوهرم رو خیلی خوب تحمل کردم و برام شیرین بود ولی شوهرم ناراضیه و می گه واژنت تو این حال گشاد و من خوب ارضا نمی شم شوهرم حیلی علاقه داره موقع سکس منو گاز بگیره یا سینه هامو بمکه نمی دونم واقعا تو این حالت مردها خوب ارضا نمی شن یا شوهرم چون به سینه هام دسترسی نداره بهانه می گیره چون من این حالت رو خیلی دوست دارم و اصرار می کنم.ممکنه ما درست انجام نداده باشیم که اون ارضا نشده.
    یه سوال دیگه اینکه ما حالت شماره 12 رو قبلا انجام میدادیم و شوهرم خیلی استقبال می کنه ولی به حدی تو این حالت به سینه ها و ناحیه تناسلیم از جلو با دست فشار وارد میکنه که من اذیت می شم و وقتی دستش رو میگیرم می گه احساس سکسم کم میشه من نمی تونم هم زمان هم از مقعد سکس داشته باشم و هم شوهرم با دستش از جلو منو تحریک کنه و واژنم رو دستکاری کنه این ناراحتش می کنه و معمولا بعد از سکس مقعدی اصرار داره که با دهنش از جلو سکس داشته باشه در صورتی که من توان ندارم و اذیت می شم.حتی وقتی هم خودم با دهنم باهاش سکس می کنم دوست ندارم با دستش منو ارضا کنه ولی اینکارو میکنه یا با واژنم ارضا می کنه یا دستش رو داخل مقعدم میکنه و لذت منو کم میکنه در صورتی که من وقتی با دهن یا دستم ارضاش میکنم خودم هم لذت میبرم و بازی با آلتش منو راضبی میکنه
    می خوام بدونم اشکال از حالتهای سکس ماست یا چون در نوع سکس تفاهم نداریم اینطوری هستیم جدیدا باعث لجبازی و قهر هم میشیم

  11. الناز می‌گه:

    سلام یه بار سوالمو پرسیدم نمی دونم کجا رفت.من 27 سالمه و 5 ماهه نامزد کردم از 2 هفته پیش با نامزدم رابطه جنسی برقرار کردم ولی در مرحله تلمبه زدنش خیلی اذیت می شم و درد دارم فکر می کردم بار اول این طوره ولی برای بار دوم هم درد داشتم و درد به حدیه که سکس رو متوقف می کنیم .نامزدم خیلی به تلمبه زدن علاقه داره و با اینکه این کار رو خیلی هم آروم انجام میده باز دردم زیاده نوع پردم معاینه شده و معمولیه و حتی برای پاره شدن پردم هم اینقدر درد نداشتم.به بی حسی حساسیت دارم و ژل هم فقط برای وارد کردن آلتش خوبه ولی موقع حرکت آلت دوباره درد دارم سه بار دیگه هم امتحان کردیم ولی هر بار فقط آلتش رو داخل کرده و از ترس من دوباره بیرون کشیده

  12. مرضیه می‌گه:

    سلام خسته نباشین منم باید مثل سوده جون یه تشکر حسابی از شمابکنم که این سایت خوب رو راه اندازی کردین خودش همین امروز این سایت رو پیدا کرده منم همین امروز خبر کرده چون هر دومون خیلی سوال بی جواب داریم

  13. مرضیه می‌گه:

    من 1 ساله که ازدواج کردم .اخیرا توی سکس یه مشکلی دارم که وقتی سکس کامل داریم و همسرم آلتش رو داخل واژنم میکنه پاهای منو به هم نزدیک می کنه و به طرف هم فشار میده با این کار خیلی خوب و زود ارضا میشه ولی من اذیتم با اینکه من مهبل گشادی ندارم. همسرم آلت بزرگی داره و با این کارش به من فشار می یاد آیا نوع سکسی هیت که همین لذت رو برای همسرم داشته باشه ولی من اذیت نشم؟
    دومین سوالم اینه که وقتی با همسرم حمام سکس میریم اول منو با دست و دهن ماساژ میده و من دیگه میلی به سکس دخول ندارم و وقتی به خاطر همسرم اینکارو می کنم اینقدر ضعیفم که اونم لذتی نمی بره ولی بیرون از حمام مشکلی نداریم و من می تونم چندین بار با فاصله سکسهای متفاوتی داشته باشم ولی من فقط تو حمام می تونم آلت بیضه هاش رو بخورم و حموم سکسی رو نیاز داریم البته بیرون از حمام هم من برای ماساژش مشکلی ندارم و راحت ارضاش می کنم ولی نمی تونم سکس دهانی داشته باشم
    سوال سوم اینکه بعضی شبها با وراد شدن دست همسرم به شورتم یا سوتینم از خواب بیدار می شم و یا یه دفعه شروع به مکیدن سینه هام می کنه اون انتظار سکس داره چه جوری می تونم بهش بفهمونم من نمی تونم سریع آماده بشم وقتی میگم ناراحت می شه آگر توی سکس این جوری کم کاری کنم جواب میده چون من هر ابر با بی میلی ارضاش کردم و اون چون ارضا می شه تکرار میکنه
    سوال چهارم اینکه همسرم خیلی توی موقعیت های سکس خلاقه و من همیشه کم میارم مثلا ماشن خریده بود بدون اینکه به من بگه و اول اومد خونه منو حسابی شهوتی کرد و بعد ما یه سکس حسابی و خاطره انگیز تو پارکینگ و ماشینمون رو تجربه کردیم ولی اون همیشه دست منو می خونه این باعث سرد شدنش نمی شه

  14. سیما می‌گه:

    سلام به همگی ..آخی نیلوفر جونی خیلی مهربونی دوست دارم خیلی همتونو دوس دارم :( نیلوفر جونم من از قبل از عید تا الان فعلا ندیدمش ینی مسافرت رفت و بعدم که برگشت کاراش سنگین بود کلا نشد که ببینیم همو..ینی خدا رو شکر فعلا نشده ببینیم ولی ارتباط تلفنی داریم.. علی عزیزم چن روز پیش میخواستم جواب کامنتتو بدم ولی هر کار میکردم نمیشد..ببخشید ولی در کل ممنونم از حرفات خیلی گلی …محمد عزیزم تو خوفییییییی؟دلم برات تنگ شده بود…آی دی مو ینی کجا بذارم؟؟؟؟ ینی چی جوریه؟
    الان وب رو میبینم پیدا میکنم آی دی مو برا آرش جان میذارم که بهت بده

  15. سیما می‌گه:

    سلام آرش جون این آی دی منه اگه میشه لطف کنی و آی دی مو به محمد بدی خیلی ممنونت میشم..همینیه که اون بالا تو کادر رایا نشانی گذاشتم….مرسی عزیز

  16. مريم می‌گه:

    سلام
    من ديروز يه سوالي پرسيدم .ولي الان سوال خودمو هم نديدم.
    گفتم شايد جاي اشتباهي نوشتم
    اومدمو اينجا دوباره مينويسم ،
    پارسال تو همين وبلاگ چندتا عكس از پرده بكارت گذاشته بودين.
    اونا رو مي خواستم .
    بازم ممنونتونم.
    موفق باشين.

  17. الناز می‌گه:

    سلام
    من و همسرم حالت سکس شماره 6 رو توی مقاله حرکات جنسی امتحان کردیم من از این روش خیلی خوشم اومد و کامل ارضا شدم و درد وارد شدن آلتش رو به خوبی تحمل کردم ولی همسرم می گه تو این حالت واژن من گشاد می شه و اون خوب ارضا نمی شه الیته اون خیلی علاقه داره در حین رابطه مرتب منو ببوسه و به سینه هام ور بره و من فکر می کنم به همین خاطره که با این روش مخالفت می کنه و گشاد شدن مهبل بهانه است درسته؟
    سکس حالت 12(از پشت) رو هم بارها انجام دادیم ولی من تو این حالت فشار خیلی زیادی رو باید تحمل کنم چون همسرم با دست خیلی به واژن و سینه هام فشار می یاره و این ادامه رابطه رو برام سخت می کنه روش ایستاده رو هم امتحان کردیم ولی هیچکدوم ارضا نشدیم کلا من نمی تونم همزمان با رابطه از ناحیه دیگه هم تحریک بشم ایراد از منه و درمانی داره؟
    اینم بگم که من برای وارد شدن آلت همسرم خیلی زمان نیاز داشتم تا آماده بشم ولی تو حالت اولی که گفتم خیلی خوب تحریک می شم و برای اولین بار از حرکت آلتش احساس رضایت داشتم

  18. تینا می‌گه:

    سلام لطفا راهنماییم کنید.تقریبا 5 ماه قبل در حین سکس با نامزدم آلتش دچار شکستگی شد و دکتر گفت اشتباه از من بود من روی آلتش نشسته بودم و با حرکت نادرست من این اتفاق افتاد دوباره نامزدم اصرار به اون نو ع سکس داره چون من خیلی لذت می بردم و نامزدم هم میگه برای اونم بهتر بودم ولی من خیلی می ترسم دوباره اتفاق بیفته چون نمی دونم دفعه قبل هم چرا این اتفاق افتاد از بعد از شکستگی هم من فقط با دست ارضاش کردم و فقط یکبار سکس کامل داشتیم اونهم خیلی آروم و بدون دخالت من.اصلا ترسیدم
    ——————————————————————————-
    پاسخ شما: گلم شما فقط و فقط ترسیدی. سعی کن آروم آروم دوباره شروع کنی. تا آخر که نمی تونی از دست خودت و شوهرت فرار کنی. پس با حوصله دوباره شروع کن. نترس . اینبار آرومتر. مواظب باش.

  19. مريم می‌گه:

    سلام
    لطفا در مورد كرم هاي موبر هم يه توضيحاتي بدين
    ايني كه ميگن بعضي كرما موبر دائميه درسته ؟
    اصلا همچين چيزي هست كه دائم ديگه مودر نياد
    چه روشي رو پيشنهاد ميدين كه كلا از دست موهاي زائد راحت بشيم؟
    اخه ميگن ليزر عوارض بدي داره و هرسال هم بايد بري!
    ممنونتونم به خاطر مطالب خيلي خيلي مفيدتون

  20. ناشناس می‌گه:

    کلی درد و دل نوشته بودم
    همشو پاک کردم چون………
    خودمم نمیدونم دارم چی کار میکنم
    ………………………………….
    بیخیال

    همگی خوش باشید

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 78 مشترک دیگر بپیوندید

