پاسخ به سوالات نیمه اول آبان ماه

خانم دختر پرسیدند: 1- من موقع پریود لبه های کوچیک واژنم و خود دهانه ی واژنم درد میگیره و میسوزه این غیر عادیه؟
2- موقع پریودم گاهی حس میکنم که مثانم پره ولی پر نیست بعضی وقتا شدیدتر بعضی وقتا ضعیفتره این احساس فک میکنین چرا؟
من باکرم و 21 سالمه

پاسخ شما:1- خانومی پریود یعنی اینکه رگهای دیواره ی رحم شما که در زمان باردادری کار تغذیه ی جنین رو بر عهده دارند ، حال که شما باردار نشدی تخریب می شوند و خونها و مواد مقوی جنین را دفع می کنند. برای همین این رگها باید ترک بخورند و خون دفع بشه. اگر شما در دوران قاعدگی مایعات بیشتری مصرف کنید این خون رقیق تر خواهد بود. علت زنشها و درد و سوزش در این دوران هم همین مساله هست. 2- اون حالت ادرار هم به همین دلیله. بدن مدام در حال منقبض شدنه تا بتونه خون را دفع کند.

————————————————————————————————————– 

در پاسخ ناریلا خانوم: خانومی اگر شما بخوای با شخص دیگری ازدواج کنی اگر که به معاینه ی پزشک برید دکتر متوجه می شه. اونم از رنگ و پوسته پوسته شدن مقعدتون. مگر اینکه زمان خیلی زیادی بگذره از آخرین رابطتون. ولی توصیه می کنم زیاد آنال نداشته باشید و فواصلش زیاد باشه چونکه شما الان که جوون هستید عوارضش رو متوجه نمی شوید و وقتی سنت بالا بره دچار شل شدن عضلات مقعد ( عضلات اسفنگر) می شی و گاهی نمی تونی باد شکم رو کنترل کنی و حتی بیرون زدگی مدفوع خواهی داشت.

 ————————————————————————————————————– 

در پاسخ خانم  منم : اول از همه با هر تلاشی که می تونی حتما ترک کن. چون دیگه خودت هم داری عوارضش رو متوجه می شی. هر چه زودتر ترک کنی بدنت زمان بیشتری برای تطبیق و بازگشت به شرایط یک جسم نرمال رو داره. اونوقت می تونی انتظار یک رابطه ی سالم  در زمان ازدواج رو داشته باشی.

————————————————————————————————————– 

در پاسخ  آقا رامین : اگر مشکل جدی وجود نداشته باشد معمولا به داروهای مسکن , کیسه یخ و استراحت برای  تا 48 ساعت پاسخ می دهد. 24این مورد

در صورتی که ورزش می کنید یا در فعالیت شدید هستید ، همیشه از بیضه بند استفاده کنید .

————————————————————————————————————– 

پاسخ خانم یک زن:1-  در مورد گریه کردن شما. من هم دوستی دارم که زمان ارضا شدن گریه می کنه. این طبیعیه. اشکال نداره خانومی.

2- چون رابطتون رو تازه شروع کردید زمانتون کوتاهه. با تمرین حل می شه.

3- خانومی سعی کن همسرت قبل از نوازش شما حتما دستهاش رو شسته باشه. از خوراکیهای محرک مثل فلفل و …. کمتر استفاده کن. غذاهای چرب کمتر مصرف کن. چیپس رو خیلی کم بخور. رعایت بهداشت هم یادت نره. در ضمن سعی کن تا وقتی کاملا خوب بشی از لباس زیر های نخی استفاده کنی و از شورتهای نایلونی و مدل دار استفاده نکنی.

4- سعی کن همیشه چند تا روش مختلف برای اصلاح داشته باشی. مثلا یکبار موم بنداز و یکبار دیگه تیغ و دفعه ی بعد اپیلاسیون و گاهی هم کرم موبر…. خوب می شه. اگر خیلی حاد شده باید به پزشک مراجعه کنی.

5- خانومی این کار تماما به نظر و میل شما دو نفر بستگی داره. باید هنگام اینکار قبلش حسابی آروم شده باشی و حسابی تحریک شده باشی. لزومی نداره یکباره آلت همسرت داخل بشه. اگر سرش رو داخل کنه و کمی صبر کنید تا عضلات مقعد خودشونو شل کنند دردش کمتر می شه. در ضمن از مواد لغزنده کننده هم استفاده کنی خیلییی در کاهش درد کمک می کنه.

6- فرقی نمی کنه. مجرای آلت زن به هر اندازه ای خودشو وفق می ده. نگران نباشید. فقط دفعات اول کمی درد خواهید داشت که با نوازش و تحمل شما حل می شه….

7- اینو در پستهای قبلی جستجو کنید . چند مقاله گذاشتیم.

8- عضو خبرنامه بشوید. براتون ایمیل می فرستیم.

 ————————————————————————————————————– 

خانم طهورا گفتند: سلام مي خواستم بپرسم براي عادت شدن زياد راه حلي وجود داره؟من كلا 3روز اول اونقدر پريود ميشيم كه ديگه نميتونم از جام بلند شم يا تو دستشوييم يا دارم لباسامو ميشورم البته قبلا هورمون مردانه ام يه كم بيشتر بود رفتم دكتر قرص داد الان تعديل شده به دكترم گفتم گفت يا بايد ازدواج كني يا زياد ورزش كني يا قرص هاي ضد حاملگي بخوري مصنوعي پريود بشي من ورزشم كردم فرقي نكرد به اين قرصاهم حساسيت دارم حالت تهوع ميگيرم.چيكار كنم؟تازه اين زياد بودن باعث كم خونيم ميشه همش بايد قرص بخورم موهام ميريزه..

پاسخ شما: خانومی یه دکتر درست و حسابی برو. برای هورمونهات یه فکر بکن. مثلا دکتر غدد برو.
راستی به جای قرص ال دی که بهش حساسیت داری جاسمین بگیر. عوارضش کمتر از باقی قرصهاست. عزیزم پاسخ شما رو همون موقع زیر نظرتون گذاشته بودم. اگر مراجعه می کردید می تونستید مطالعه بفرمائید.

 ————————————————————————————————————– 

خانم ژولی پرسیدند: تيلوفر جان منظورت از دوش مهبلي چيه؟ ميشه توضيح بدي؟ آب گرفتن با فشار زياد؟

 پاسخ شما: قبلا توضیح دادم گلم. فشار آب ؟؟؟؟ نه اصلا. مثلا شما اون محلول رو حاضر  می کنی و بعد توی لگن حمام می ریزی و توی لگن بشینی . یا اینکه داخل آفتابه دستشویی بریزی و خودت رو باهاش شستشو بدی.

 ————————————————————————————————————– 

آقای نفس پرسیدند: وقتی که چند روز پیش برای اولین بار به سینه های دوست دخترم دست زدم و اونارو ماساژ دادم بعد از چند لحظه فشار دوست دخترم افتاد و کنترل خودشو از دست داد. بار اولین بار بود که یکی مستقیم به سینه هاش دست می زد. ما از بابت این مسئله خیلی نگران شدیم. (1 ماه دیگه عقد می کنیم). دوست دخترم می گه از مالش سینه هایش لذت چندانی نبرده و یهو چشاش سیاهی رفته. می خوام بدونم چرا این اتفاق افتاده؟ آیا به این علته که بار اولش بوده؟

پاسخ شما: حتما به دلیل اولین بار بوده . نگران نباشید. وقتی در محیط آروم همدیگر رو نوازش کنید و مخصوصا اینکه بدونید مال همدیگه هستید احساسات برانگیخته خواهند شد.

 ————————————————————————————————————– 

آقا نیما پرسیدند: من و خانومم 6ساله که ازدواج کردیم و یه دختر کوچولوی4ساله هم داریم. همدیگه رو هم خیلی دوست داریم. مشکل من اینه که خانومم معمولا خیلی زود و قبل از من به ارگاسم میرسه و بعد از اون هم دیگه تمایلی به ادامه رابطه نداره در حالیکه من هنوز تشنه ادامه دادن هستم. اوایل این مسئله برای هردومون خیلی عذاب آور بود که فقط خانومم ارضا میشد. من بتدریج و با تجربه فهمیدم که چطور باید بصورت عمدی ارگاسم خودم رو جلو بندازم تا تقریبا با همسرم همزمان باشه یعنی از نظر فیزیولوژی به ارگاسم میرسم ولی در واقع از نظر روحی هنوز به مرحله ارگاسم نرسیده ام. همین موضوع باعث رنجش من میشه هرچند که من هیچ وقت چیزی از ناراحتی خودم نشون ندادم و سعی کردم که توصیه هایی که در مورد نوازش همسر و معاشقه های بعد از ارتباط میشه رو هم انجام بدم. لطفا راهنمایی بفرمایین

 پاسخ شما: به نظرم خانومتون داره کم لطفی و کم کاری می کنه. اون می تونه با تمرکز زمان انزالش رو به تاخیر بیاندازه و یا بعد از انزال خودش بعد از کمی مکث وریلکس شدن دوباره شروع کنه. ازش بخواهید همراهی کنه.

 ————————————————————————————————————– 

رعنا خانم پرسیدند: من 28 سالمه و هنوز رابطه کامل نداشتم.ولی توی همین رابطه ای که با نامزدم دارم، کلا” واژنم خیس نمیشه ، حتی در اثر تماشای فیلمهای پورنو که احساس تحریک شدن کنم هم این اتفاق نمی افته. از سکس دهنی که ایشون برام اینکارو بکنه هم احساس تحریک چندانی نمی کنم. خودم فکر نمی کنم که بخاطر استرس و خجالت کشیدن باشه، به همین خاطر خیلی از رابطه کامل می ترسم و فکر می کنم درد زیادی داره.
علتش چی می تونه باشه و برای رفعش چکار کنم. ضمنا من از معاشقه با ایشون لذت زیادی نمی برم ولی اون تمام سعی شو می کنه

پاسخ شما: خانومی ذهنت مشغوله و در محیط آروم و امن نیستی. خودت داری می گی از رابطه ی کامل می ترسی. حالا آخرش اینه که واقعا تحریک پذیریت کمه و خوب خیس نمی شی. می تونی از مواد لغزنده ای که داروخانه ها برای همین امر می فروشند تهیه کنی و استفاده کنی. فکرتو آزاد کن و تمرکز روی رابطه ات داشته باش و سعی کن لذت ببری.

 ————————————————————————————————————– 

خانم م م کیمیا پرسیدند: من 21 سالمه و 2 ماه نامزد کردم
با شوهرم رابطه پنهانی دارم…خیلی دوسش دارم واسه همین همیشه به اوج لذت می رسونمش اما اون هر کاری میکنه من ارضا نمی شم اصلا هیچ احساسی ندارم حتی با س ک س دهنی……ولی شبا که می خوام بخوابم خیلی بهش احتیاج دارم…..خیلی جفتمون ناراحتیم….دفعه ی پیش گریه می کرد می گفت واسم چی کار کنه……تورو خدا بگین چیکار کنیم…….

پاسخ شما: گلم این حس رو کاملا درک می کنم. همش به خاطر استرس و نبدون در محیط آرام و امن هستش. وقتی ان شالله زیر یک سقف برید و خونه ی خودتون باشید و رابطه کامل داشته باشید همه چی حل می شه.

————————————————————————————————————–  

آقای مانی پرسیدند: نامزد من میگه پرده اش ارتجایی هستش و من به این موضوع شک دارم از کجا بفهمم راست میگه و قبلا س.ک.س نداشته تا به حال 15 بار با هم س.ک.س داشتیم با اصرار شدید خودش .دچار تردید شدم زیرا زمانی که در حال س.ک.س هستیم به دروغ میگه درد زیادی داره در صورتی که من میفهمم دروغ میگه و آلت من آزادانه در واژنش رفت و آمد میکند .

 پاسخ شما: قبل از نامزد کردن دکتر نرفتید و معاینه نکردید؟  خب اگر می گه ارتجاعی الان هم اگر به دکتر مراجعه کنید می تونه تشخیص بده. اونوقت خیلی چیزا مشخص می شه. حتی دلیل دردها…

4 Responses to پاسخ به سوالات نیمه اول آبان ماه

  1. Mahtab می‌گه:

    سلام
    من حدود چهار سال هست که ازدواج کردم اما هنوز رابطه کامل با همسرم نداشته ام، به متخصصین بسیار مراجعه کرده ایم حتی کلینیک تخصصی دانشگاه شاهد در کنار بیمارستان مصطفی خمینی رو هم رفته ایم و در آخر تشخیص دادند که همسرم از نظر روحی آمادگی نداره و هورمون های استرس زا در حین نزدیکی در بدنش افزایش پیدا می کنند ، و الان در حال درمان است اما نکته ای که برای من ایجار سوال و نگرانی میکنه این که آیا میشه کسی بعد ار همه ی این درمان ها خوب نشود و یا می توانند بر بارداری تاثیر داشته باشد(بعد از درمان)، پزشکان جواب درستی نمی دهند و در ضمن من دوسش دارم، میشه کمک کنید

  2. الناز می‌گه:

    من سينه هاي نسبتا كوچكي دارم البته نه خيلي.مشكل اينجاست كه وقتي به حالت خوابيده هستم ديگه اصلا سينه برجستگي نداره و كامل پهن ميشه روي بدنم وشله.شوهرم ميگه اصلا چيزي تو دست نمياد.به نظرتون راهي واسه صفت شدنش هست؟مرسي

  3. حمید رضا می‌گه:

    سلام
    من به صورت کاملا اتفاقی با سایت شما آشنا شدم.واقعا مطالب جالبی دارید. من تجربه یک زندگی ناموفق به دلییل مسایل جنسی رو داشتم.
    در جاهایی هم نظرات و تجربیاتم رو برای خوانندگانتون نوشتم.
    یه پیشنهاد دارم. ایکاش قسمتی رو قرار میدادید که بشه مستقیما و به صورت خصوصی با مدیران سایت در ارتباط بود. در اینصورت یکسری کمبودهایی که به نظم میاد رو بیان میکردم.
    باز هم میگم واقعا خسته نباشید.

  4. اعظم می‌گه:

    سلام.خسته نباشید.من چند بار برای شما پیام گذاشتم اما شما جواب من رو ندادید. از شما خواهش می کنم این بار جواب من رو بدید.
    من چند ماه نامزد کردم.و در سکس با نامزدم دچار مشکلم. نامزد من تو سکس حاضرنیست که من رو تحریک کنه وحتی یه بوسه هم به من نمیده وسریع میره سراغ اصل مطلب. باور کنید ی سری به حدی ازش خواهش کردم که حداقل ی لب کوچیک به من بده اما اصلا نداد.در حالیکه وقتی خودش هر چی میخواد باید بهش بدم وگرنه ناراحت میشه. از عطرسکسی.لباس زیر خوب وخوش بو کننده دهان هم استفاده کردم امافایده نداشت.به خاطر همین موضوع تاریخ عقدم چند ماه عقب انداختم چون میترسم که تو اینده همین رفتارش ادامه پیدا کنه.چون وقتی ارضا نمیشم هم عصبی وهم افسرده میشم. نامزدم هم به خاطر این تعلل من هم عصبی و دائم به من میگه که دارم باهاش بازی میکنم و جلوی خانواده اش به نحوی مسخره اش کردم. به من بگید چه کار کنم که اون حاضربشه من رو ببوسه وارضائم کنه وکلا با نامزدم چه کار کنم؟ خواهش میکنم این بار جوابم منو بدید گیج شدم.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 76 مشترک دیگر بپیوندید

